Szukaj

Szanowni Państwo,

począwszy od roku szkolnego 2021/2022 świadczenie „Dobry Start” będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Według nowych zasad, wnioski o świadczenie „Dobry Start” będzie można składać tylko i wyłącznie drogą elektroniczną (portal Emp@tia, bankowość elektroniczna, Platforma Usług Elektronicznych ZUS), a wypłata przyznanego świadczenia będzie odbywać się w formie bezgotówkowej, na wskazane konto bankowe.

Chcemy pomóc wszystkim mieszkańcom Gminy Nowiny, którzy wcześniej takie wnioski składali papierowo. I dlatego dla mieszkańców zostanie zorganizowany dyżur w Urzędzie Gminy Nowiny podczas którym pracownik Zakładu pomoże w złożeniu takiego wniosku.

Na spotkanie z ekspertem ZUS potrzebny będzie:

  • dowód osobisty lub inny dokument tożsamości np. Paszport;
  • telefon komórkowy;
  • adres E-MAIL;
  • numer rachunku bankowego na który przekażemy świadczenie;
  • nazwa i adres szkoły do której będzie uczęszczały/ło dzieci/cko

Poprzednie Odkręć marnowanie – nakręć pomaganie

Gmina Nowiny © 2020. Wszystkie prawa zastrzeżone. Realizacja red9.pl

Wersja dla niedowidzących